What’s in my bag?

Deze week heb ik de opdracht gekregen om een serie foto’s te maken in een terugkomend thema. Ik heb gekozen voor het thema What’s in my bag?, omdat vrijwel elke vrouw vaak een hele kofferinhoud aan spullen meesleept in een handtas. Daarom heb ik vijf meiden uit mijn klas gevraagd of ze hun tasinhoud met mij wilden delen. Oh, en een extra boy edition!

What’s in MY bag?
Chantal
Signs: laptop, boekje, drinken, tasje

Wat is je favo item?
“Mijn favo items is denk ik wel de roze plakroller. Ik draag super vaak zwarte kleding en heb een enorme hekel aan alle pluisjes die je erop ziet. Altijd handig om het er waar je ook bent, af te halen!”

What’s in Daisy’s bag?
Daisy
Signs: laptop, drinken, tasje

Wat is je favo item?
“Mijn lipbalm is toch echt wel mijn favoriet! Net als mijn handcrème, die ik toevallig vandaag vergeten ben…Ook kan ik echt niet zonder klem. Af en toe ben ik mijn haar vreselijk zat!”

What’s in Naomi’s bag?
Naomi
Signs: laptop, boekje, tasje

Wat is je favo item?
“Favo item, hmm. Mijn handcrème, definitely!”

What’s in Liselotte’s bag?
Liselotte
Signs: latop, boekje, drinken, tasje

Wat is je favo item?
“Ik kan echt niet zonder mijn oortjes! En ook mijn laptop is voor mij wel een favoriet.”

What’s in Emel’s bag?
Emel
Signs: laptop, boekje, drinken, tasje

Wat is je favo item?
“Mijn laptop en dopper! Zonder mijn dopper droog ik uit, haha..”

What’s in Kenley’s bag? (Boy Edition)
Kenley
Signs: laptop, schriften, etui

Wat is je favo item?
“Sowieso mijn laptop, die is mijn gateway naar de hemel van het gamen! Waarom ik tampons bij me heb? Je weet maar nooit wanneer je er een meisje haar dag mee kan redden.”

 

Geef een reactie

